Vi använder cookies för att ge dig bästa möjliga kundupplevelse. Om du fortsätter innebär det att du accepterar att cookies används. Jag accepterar
. .

Vilken produkt/mall skall jag använda?
Du kan läsa om våra produkter här. Om du har vidare frågor kring våra produkter och mallar är du välkommen att kontakta kundservice.

Jag kommer inte vidare med min bokning.
Kontrollera om du har fått ett felmeddelande som visas i röd text vid det felaktiga fältet. Korrigera fältet enligt instruktionen.

Postnummer godkänns inte.
Det är enbart postnummer till fysiska leveransadresser som är godkända, kontrollera ditt postnummer via www.postnummerservice.se.

Visa frågor & svar

För att du ska vara helt trygg med att din kund får sin sändning på ett säkert sätt inför vi en ny rutin när det gäller ändring av leveransadress eller hämtning på våra terminaler: Vid behov av ett annat leveranssätt än ursprungligt ska du nu skicka ett skriftigt godkännande till oss.
Den nya rutinen infördes 17 augusti. Har du frågor? Tveka inte att kontakta oss.